marți, 31 martie 2009

Li se intampla si altora sau despre gaini batrane!


Stiti vorba aceea gaina batrana face zama buna daca morcovelul e tanar, nu?Ei bine se pare ca si daca e batran tot acelasi gust are zama. Si se pare ca exista dragoste, gelozie, tentatii, nebunie si prostie la orice varsta.
Spun asta pentru ca am un prieten care sta in gazda la un mosulica si recent mi-a povestit o intamplare haioasa si mai mult sau mai putin penibila sau stanjenitoare. S-a intalnit pe strada cu "puicuta" mosului, o doamna in jur de 60 de ani, care l-a luat la impins vagoane despre viata personala a gazdei lui:
- Ia spune ai vazut alta femeie la batranul meu? Vine altcineva? Pentru ca eu cred ca are pe altcineva! Trebuia sa ma sune azi si nu m-a sunat (doamna nu e sotia lui, ci doar prietena/iubita/amanta cum vreti sa-i spuneti) si nu stiu ce se intampla cu el!
Aloooo gara???!! domnu are 90 de ani...cate femei sa mai poata duce la varsta lui? Nici nu stim exact in ce ape se mai scalda, d-apoi la ce nivel i se mai ridica - daca se ridica - mercurul din termometru :D !

Tot pe aceeasi tema, dar cu alte personaje, o prietena imi spunea azi despre ceva cucoana ce in disperarea ei de femeie, i-a dat unui batranel sa bea ceai de telina cica pentru potenta! Ia auziti aci reteta babeasca ieftina si usor de preparat, nu pastilutzele albastre :)

Si daca tot veni vorba...am stat si eu in gazda, prin anul 1 de facultate, la o doamna ce avea vreo 60 de ani, care atunci cand se plictisea, de ma prindea pe acasa isi descarca toate offf-urile pe mine. Asa am aflat ca barbatu su n-a mai atins-o de mai bine de 10 ani si ca intr-una din zile tipul ce venise sa-i repare frigiderul i-a facut avansuri si ea bat-o-ar norocul s-o bata de femeie "fideala" a rezistat tentatiei.
Ce pot sa mai spun in urma unor astfel de istorisiri cu nabadai decat ca imi doresc sa fiu o superba baba la 60 de ani si sa ajung sa fiu si eu pomenita pe vreun blog! :))

PS: Si apropo de dragoste...azi am facut o plimbare prin parcul central...e ceva in aer primavara de-ti da o stare de bine...si am vazut printre altele cupluri de batranei tinandu-se de mana si zambindu-si. Am impresia ca noi astia tineri uitam cateodata de astfel de lucruri. Suntem prea curiosi, prea grabiti, traim prea repede orice moment, si uitam sa-l savuram de fapt.

Un comentariu:

  1. Nevasta...eu iti doresc sa fii o baba superba la 60 d ani...cu un mosh suberb panga tine(cu vreo 2 anisori ami tanar)...sh sa dea Jah sa fii pomenita in acatiste la vii...lasa tu blogurile k o sa avem alta treaba atunci(mai incercam s facem un copil sa aiba cu cine sa se joace nepotii nostri)=)))),,,te am pupat,,,tare blogu tau!

    RăspundețiȘtergere