sâmbătă, 21 martie 2009

Buna dimineata!


In fiecare zi imi pun alarma telefonului sa ma trezeasca la ora 7.30, dar niciodata nu reusesc sa ma ridic in acel moment...incerc sa ma mai pacalesc vreo jumatate de ora, timp in care la fiecare 10 minute tot tresar... 7.40, 7.50, 8. Dau televizorul pe MTV si SUS. Cele mai multe minute le pierd in baie, apoi in fata dulapului...azi cu ce ma imbrac? - in final ma imbrac cum ma simt!
Imi vine acum in minte o chestie spusa de Mircea Badea intr-una din seri apropo de stilul vestimentar al Magdei Ciumac "cum se imbraca Magda? poi ia sa vedem cred ca se trezeste dimineata si se uita pe ea ooooo am chilotei mov, deci isi trage pantaloni mov, bluza mov, sosete mov, papuci mov, geaca mov si geanta mov si gata! si-a rezolvat problema". La mine nu e asa usor :)
Dimineata pana la un anumit punct totul se desfasoara lent si gandurile si miscarile imi sunt adormite, apoi exista o clipa cand totul o ia razna si ma desfasor pe repede inainte - ca la casetofon :) Mereu imi spun ca apuc sa mananc sau sa-mi beau cafeaua - cu lapte si mult zahar, dar iar e 8.59 si nu mai am timp nici sa ascult piesa de la tv pana la final. Hainele, ceasul, uita-te in oglinda, e buna esarfa asta?, cerceii, pe unde mi-am lasat oare geanta.....si unde naiba sunt cheile??!! aseara eu am intrat ultima!!
Chem liftul...stau la etajul 2, dar de cateva zile tot chem liftul - si asa trebuie sa cotizez in fiecare luna la cheltuieli, asa ca m-am decis sa-l folosesc...si imi inchei haina in graba. Incepe inca o zi de munca, o alta zi, desi poate pare la fel, de fiecare data e altfel, pana diseara se vor intampla multe, ma asteapta lucruri minunate azi...sunt sigura! asa ca buna dimineata si voua si sa aveti o zi altfel decat celelalte.
Si apropo voua cum va sunt diminetile?

3 comentarii:

  1. Multumesc! macar de-ar veni mai repede :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu reusesc niciodata sa ma pun inapoi in pat dupa ce-mi suna alarma, defapt vreau sa zic ca nu ma mai scol daca ma pun inapoi in pat, mi-am dat seama de asta chiar in primul an de facultate cand aveam cursuri de la 8 (nu ma intreba la cate am reusit sa ma duc :P ), de-aia imi puneam telefonu sa sune cat mai departe de pat, sa trebuiasca sa ma scol pentru a-l opri. acum dupa ce ma arunca prietena din pat, din cauza ca io nu vreau niciodata sa cedez locul de la margine si ea trebuie sa se trezeasca cu cateva minue mai devreme sa se bibileasca, intru direct pe antena3.ro si ma binesdpun cu mmircea badea.... daca se intampla sa nu am net dimineatza mi se strieca toata ziua, as putea spune ca emisiunile de pe net sunt cafeaua mea

    RăspundețiȘtergere