luni, 30 martie 2009

Daca esti blonda si el e tanar, ai o vecina nebuna si vezi un accident in statie...


"Raluca draga mersi mult de mail, sincer ai scris frumos si tre sa ti spun k esti o dragutza si scumpa dar o singura intrebare am la tine...oare dupa ce termin studiile o sa existe un loc si pt mine la firma la care lucrezi tu? Aceasta e intrebarea si te rog frumos sa imi dai un raspuns k vreau sa stiu. mersi mult inca o data si a fost o placere sa te cunosc.Ciao ciao!!!"

"Cv-ul tau oricum a fost introdus in baza noastra de date si daca va fi posibil te vom contacta cu urmatoarea ocazie. Deci da, in masura in care vor mai fi locuri disponibile la acel moment - iti dai seama ca vorbim in ani acum, si daca vei mai fi interesat, se poate sa lucrezi in cadrul firmei. Bineinteles acest lucru va presupune sa treci de un alt interviu. O zi buna"

Sunt o extraordinara ce pana mea :D, dar sunt o extraordinara si cand nu trebuie. Sunt unele interviuri sau reactii la mailurile de acceptare sau respingere, care ma fac sa zambesc sau sa-mi trag palme!
Am primit acest mail azi, de la un tip care a fost la interviu vineri si caruia i-am raspuns ca nu-l pot selecta deoarece inca nu si-a terminat studiile si e foarte tanar. Pe respectivul, dupa prezentarile de rigoare l-am si atentionat ca nu e frumos sa intarzie la o intalnire de acest gen! Vorba aia "sa nu faci ce face popa, sa faci ce zice el" - asta in conditiile in care eu nu reusesc niciodata sa ajung la timp la o intalnire cu prietenii, ei stiu ca daca spun ca ne vedem la si 15, cu siguranta abia pe la si 30 ajung la locul stabilit, dar incerc sa ma vindec de aceasta boala! Ei bine revenind la interviul cu pricina, domnucul de vineri pe langa faptul ca era tinerel, mai era si foarte tupeist, ceea ce e bine in anumite situatii, dar nu cand vii sa te angajezi.
- Se face un training de doua saptamani, prima cu mine, cea de-a doua cu o colega de pe recupero...moment in care il vad ca ridica spranceana stanga si face o mutra de dracusor impielitat. E vreo problema?...si ma gandeam deja ce ii poate trece prin minte copilului...si bata-ma norocul sa ma bata ca am o imaginatie prea bogata cateodata :)
- A nu, chiar nu-mi displace deloc ideea, abia astept!...Si o sa lucrez aici? O sa lucrez cu tine?
- Nu! Intai trebuie sa fii selectat, in urma interviurilor, apoi vei ajunge la un training, iar in final, daca toate merg bine vei ajunge sa lucrezi aici. Si nu direct cu mine, ci in sala cu ceilalti colegi si avand pe altcineva ca team leader.
- Pacat!
Stau si ma intreb sa fie ca sunt blonda acum, ca este el tanar, sau sarmul meu irezistibil e de vina. Oricum nici eu nu pot spune ca ma las mai prejos in astfel de situatii, mi s-a intamplat sa-i intreb pe baieti la interviu daca au in plan sa se insoare, daca au prietena etc. Conteaza foarte mult sa intelegi ce fel de persoana ai in fata si cat iti poti permite sa glumesti, pentru ca discutia sa nu fie mai apoi stanjenitoare. Imi aduc aminte de diferite faze vazute la o emisiunea tip camera ascunsa, unde veneau tipi la interviuri si o domnuca se plimba prin biroul directorului si dorea sa aranjeze un tablou. Era imbracata doar in fata, iar tot spatele, inclusiv za ass si picioarele ii erau goale. Va dati seama ce fatza faceau indivizii ca nu mai puteau articula nici un cuvant. Poate ar trebui sa fac si eu un experiment, de se iveste un poznas din asta la interviu, mai simpatic: sa-mi lungesc piciorul pe sub birou si sa-l sterg usor de al lui, in repetate randuri, pastrandu-mi in acelasi timp o figura senina si zambitoare ca de obicei. Sa vad cat poate duce :D Cred ca mi-ar vomita piticii de pe creier de atata ras :D Dar ar fi si reversul medaliei...daca incepe sa-i placa, ce pisicii mei ma fac atunci?

PS 1: Eram acum vro 30 de minute in statie pe Memo si am asistat la o ciocnire de masini, un Renault de Alba a luat fundu' unui Peugeot de Bucuresti...noboby was hurt :) doar farul din stanga al Renault-ului care s-a trezit pe asfalt!

PS 2: Am o vecina crazy la 3, de care nu mai scap. De vro 15 minute e tot la mine si povesteste cu sora mea, ca eu am taiat-o cu scuza ca am treaba! M-o pus naiba acum, la ora asta, sa merg la ea sa-i spun ca de 4 zile imi tot curge apa in baie si ca mi-a udat tavanul...si acum ne povesteste despre toata istoria blocului, a tevilor pe care le-a reparat plus bonus chestii despre viata si familia ei. Si va mai mirati de ce unii vecini dau muzica la maxim!!! ah si trebuie sa-i dau Laurei o medalie este o eroina...inca rezista :))

2 comentarii:

  1. cristoase da mult poti sa scri, trebuie sa isi faca curaj omu inainte sa-ti citeasca postarile... si apropo de faza cu picioru "sa-mi lungesc piciorul pe sub birou si sa-l sterg usor de al lui, in repetate randuri, pastrandu-mi in acelasi timp o figura senina si zambitoare ca de obicei" era ceva reclama cand se stergea unu de piciorusul lui o gajikutza si era putin murdar cu ceva moale si maro..sper ca nu asa vrei sa incerci si tu de saracu om

    RăspundețiȘtergere
  2. Mah Sese io-s muhera serioasa, ia-te dupa postari si-ti dai seama :D...cum poti sa gandesti asa ceva despre mine? :)))

    RăspundețiȘtergere