miercuri, 25 martie 2009

Tomorrow I'll be a stupid bitch!


M-am decis. Maine o sa fiu proasta! Uneori e mult mai bine sa o faci pe prostul in anumite situatii: nu-ti asumi responsabilitati, nu te trage nimeni la raspundere ca deh! esti prost si te lasa in pace. Mai mult reusesti sa scapi foarte usor de oamenii care nu-ti plac sau care iti dau batai de cap...vorba aia din calea prostului si a trenului trebuie sa te feresti. Asa ca maine I’ll be a stupid bitch! Nu din vreun motiv mai sus enumerat ci pur si simplu pentru ca astept foarte curioasa un interviu, cu un “impresionist” ce a studiat la Baritiu…cum care Bariutiu.dddddhhhhaaaa liceul ala bilingv din Cluj. Probabil nu as fi luat aceasta decizie daca ultimul telefon din seara aceasta nu ar fi fost unul cu adevarat picant.
Primisem un biletel de la o colega de munca, sa-l sun pe un tip ce s-a interesat de jobul oferit de noi: a sunat cutarica, numarul de telefon, numele mic (doar atat!) si mentiunea “e dragut”…ce efect are vocea asupra unora.
- Buna seara am inteles ca ati sunat in legatura cu jobul oferit de noi…(si dau detalii)
- Da, asteptam telefonul acesta, colega dvs mi-a spus ca voi fi sunat dimineata
Nah fleoshc! - imi zic in gand si explic motivul pentru care nu am putut suna mai repede. Cu fiecare persoana, fac in primul rand un mini interviu telefonic, pentru a stabili nivelul de cunoastere al limbii italiene si apoi daca e ok dpdv conversational urmeaza interviul la sediul firmei. In cazul de fata nu aveam nici CV-ul persoanei, asa ca ma pune pacatul sa-l stingheresc cu intrebarea referitoare la cunostintele de limba italiana.
- Si cum ati ajuns sa cunoasteti limba italiana?
- Aaaaa nu stiu in ce masura cunoasteti liceul Baritiu?
- Il stiu.
- Ei bine aflati ca acolo am studiat.
OK so what??? Whatever! – vorba unui foarte bun prieten de-al meu. Au mai fost atatia de la Baritiu care nu puteau spune doua propozitii in limba italiana. Si nicidecum nu e vina celor care predau acolo! Daca nu se prinde de tine n-ai ce face dom’le!
- Ok sa povestim un pic in italiana…
- Auziti nu stiu in ce masura sunteti in tema cu profesorii care predau acolo, aflati ca am facut cursuri cu X! Si imi spune un nume de profesor, pe care oricum nici nu l-am inteles si nici nu ma intereseaza sa-l stiu. O fi domnul profesor foarte bun, dar ce legatura are EL cu domnul profesor. E ca si cum ai avea o reteta foarte buna de mancare sau prajitura, dar tie iti iese un bullshit la final…..ce conteaza reteta ii buna, nu?? Asa ma mancau buzele sa-I spun cateva prin telefon si se facuse deodata cald in sala…probabil de la aburul ce-mi iesea pe urechi!
- Am rugamintea sa-mi trimite-ti prin mail un CV si ne vedem maine la interviu.
- Poi vin maine cu un CV, nu e de ajuns?
- E ok, dar as vrea sa vad si eu inainte de toate unde ati mai lucrat, ce ati studiat etc
- Bine-amu! sa stiti ca am lucrat in alte parti tot pe limba italiana, asa ca stiu foarte bine despre ce e vorba!!!!
- Nu e nevoie sa va ambalati, mai ales pe banii nostri, ne vedem maine la interviu!
Intelegeti acum de ce maine o sa o fac pe proasta? Sunt foarte curioasa cum arata, cum se comporta, cum vorbeste acest individ si mai ales cum reactioneaza!!! Am toata noaptea la dispozitie sa-mi fac intrebari tampite, sa exersez in oglinda diferite mutre si sa fiu proasta perfecta maine, daca tot unii se cred mai destepti decat restul, inainte de a demonstra acest lucru sau macar de a-i lasa pe ceilalti sa-i aprecieze! Asa ca astept cu nerabdare ziua de maine! Ah si astept cu si mai multa nerabdare meciul de vineri dintre U Mobitelco si Energia Rovinari – o pasiune sau o atractie descoperita recent, dar care ma (a)prinde tot mai mult! Hai U!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu