sâmbătă, 28 martie 2009

Mama plec in Africa sa am grija de elefanti!


Am un pitic pe creier care nu-mi da pace de mai bine de cateva saptamani. De fapt am mai multi, dar unul anume ma chinuie de ceva vreme de cand mi-am pus in minte sa plec intr-un voluntariat in Africa sau India.
Ma tenteaza foarte tare o aventura de acest gen, intr-o lume total diferita, intrucat sunt sigura ca ar fi o experienta de neuitat. Mai mult cred ca mi-ar schimba cu totul viziunea asupra lucrurilor importante in viata. M-am informat despre program, despre cheltuieli, trainingul in cauza, vaccinuri si mai tot ce ar trebui sa stie un muritor de rand care doreste sa se aventureze intr-o alta lume...dar daca ar fi asa usor probabil acum as trimite scrisori catre casa cu porumbeii calatori. Ei bine pentru a-mi usura munca si a ma ajuta sa-mi implinesc visul, un prieten mi-a trimis un link cu informatii despre o astfel de experienta, dar nu voluntariat in programe umanitare ci in ingrijirea animalelor pe cale de disparitie. Si foarte dragut din fire incerca sa-mi explice cam ce ar trebui sa fac:
- Ia te uita exact ce cautai si pe bani putini, mergi si tu acolo ingrijesti niste animalute, ceva elefanti, tigrusori, maimutele. Faci si tu munca de asta de voluntariat pentru speciile pe cale de disparitie si mai si vizitezi cate ceva pe acolo.
America si palistrachina poi un "caca" de elefant e mai mare decat mine si nu ma bag asa in chestii de astea fara iesire, adica or fi iesiri dar daca te zbati te afunzi si mai mult...e ca si cu nisipurile miscatoare.
Mai mult poti lucra in diferite programe unde ar trebui sa ingrijesti tigruleti, leisori, vulturi - exprimarea te face sa crezi chiar ca sunt din aceia de plush, dragalasi. Poi daca se intampla sa ajung acolo si sa fac minunatiile acelea sper sa nu fiu EU specia pe cale de disparitie!
Anyway pe langa Africa mai am multe lucruri de facut, locuri de vizitat, toate le-am trecut pe o lista acum vreo 3 saptamani. Si cel mai frumos vis...Japonia.

8 comentarii:

  1. pai nu mi se pare asa de ieftin programul pentru Africa, ca trebuie sa te gandesti ca trebuie sa pui si costu avionului care este tot in jur de 1000 $ cred ca pe langa taxa de program care include cazare si masa deci ajungi undeva la 1500 ... da de fapt tu sti cum stai cu banii nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. kiar asa...vrei sa pleci singura...??? CrAvA

    RăspundețiȘtergere
  3. poi sese la valoarea mea!!! la cele 80 de milioane pe care le iau la recoll...imi permit :D :))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu inteleg cum merge treaba asta, trebuie sa dai bani ca sa te duci si sa lucrezi pe gratis?? in ce lume traim !!
    p.s. eu tot timpul te-am supectat ca iei un car de bani de de la recol, dar ma gandem in jur la 69 de mil :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vezi Mariposo ti-am depasit si tie asteptarile :)) si apropo de 69 stiu o gluma mai ase fara perdea cum se spune :D
    Cate pozitii sexuale sunt stiti?

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu stiu eu nu stiu...zi zi zi zi zi....cate cate cate cate:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mona tie iti voi spune in particular glumitza :D...nu de alta da-s muhera serioasa :))

    RăspundețiȘtergere
  8. pentru Eneea: asta e mentalitatea de roman, cum adica sa muncesti si sa si platesti pentru asta, din fericire exista dictionar pentru cuvantul voluntariat: "Voluntariatul este activitatea desfasurata din proprie initiativa, de orice persoana fizica, in folosul altora, fara a primi o contraprestatie materiala.”

    RăspundețiȘtergere