joi, 2 aprilie 2009

Having a bad "deochi" day!

Zi grea azi. Parca cu cat e mai frumos afara cu atat si cheful de stat in birou iti piere treptat. Dar cum incep sa cred ca numai mie mi se intampla lucruri “extraordinare”, azi pe langa un training si cateva interviuri m-am pricopsit si cu un – deochi -. Cel putin asa m-au facut sa cred colegii de munca si a trebuit sa fiu propriul meu cobai in incercarea de a scapa de za demon inside of me.

Aseara am fost la cina si aveam in fata o portie frumoasa de spaghete bolognese, dar dupa primele 2 guri, m-a lovit asa o stare de neliniste si dureri de cap ce nu m-au lasat sa dorm toata noaptea - de ziceai ca arunca piticii mei cu grenade sus la mansarda. Iar azi continuarea pe langa o fatza lunga si ochi cat cutiile de margarina am mai si vizitat za buda pentru diferite stari despre care nu cred ca vreti sa va povestesc :D. Si a bagat Raluca in ea pastille si pentru stomac si pentru cap, ceva ciocovit, fructe, mancare – toate adunate prin bunavointa nemarginita a colegilor – dar fara folos. Si atunci s-a ivit cealalta varianta: esti deocheata!!!
- Ai chibrituri?
- Poi ce sa fac cu ele ca nu fumez, iar acasa folosesc brichete.
- Poi iti trebuie un descantec, ca sa scapi de starea asta. Stii exista descantece facute din admiratie, din invidie, din rautate etc…Cu siguranta s-a uitat cineva lung la tine aseara si hopa gata deochiul.
- Poi si ce sa fac acum? Cum scap?
- Iti aprinzi mama niste bete de chibrit, le stingi in apa sa cada taciunele acolo, apoi iti faci semnul crucii la incheietura mainilor si pe frunte si dai pe gat vreo 3 inghitituri din apa fermecata si esti vindecata.
- Si chiar functioneaza?
- Eu asa am scapat in mai multe randuri de stari de astea. Ah si mai trebuie sa porti vreo 2 zile ceva pe dos…un ciorap, sutienul, maioul, ca sa nu se mai prinda de tine vreun alt deochi.
Odata ajunsa acasa am zis sa incerc reteta fermecata, ca deh! unul patit stie mai bine si sa ma vezi ca o Mama Omida stand cu chibrituri aprinse si stinse in apa, cu semne pe maini si frunte, mai ceva ca Nica al lui Creanga, incercand sa scot “raul” din mine. Acuma de a functionat de la descantec, de la autosugestie, ori de la somnul bun ce l-am “tras”, important e ca sunt vindecata!!!! Acum va trebui sa ma chinui vreo 2 zile purtand ceva pe dos…tre sa ma gandesc bine ce anume, ca sa nu ma incomodeze si cred ca o sa decretez zile de tenesi in acest weekend ca sa pot purta o soseta doua pe dos, ca altfel nu ma vad stand cu sutienul intors, conversand cu ceilalti si gandindu-ma doamne sa nu se prinda nimeni! Voi credeti in astfel de chestii?

PS 1: Am cautat pe net cine poate fi deocheat iata ce a rezultat: “cel mai adesea copiii, fetele frumoase, bolnavii, femeile care alapteaza, precum si mirele si mireasa in ziua nuntii si imediat dupa aceea”. Acuma muhera ce alapteaza sigur nu-s, mireasa iara nu pushca, de titulatura de copil am trecut de mult, bolnava nu-s – doar putin “nesanatoasa” - vorba unui prieten :D, prin urmare sunt o frumusete si de aia am fost deocheata :) - iar imi da modestia pe afara, asta ii semn ca is vindecata.

PS 2: Maine este concert Loredana in Bamboo, de la ora 23 si vreau neaparat sa merg, ca nu am mai vazut-o de mult desfasurandu-se. Chiar face show domnuca asta, o comparatie un pic exagerata, dar e un fel de Madonna a Romaniei. E 20 RON intrarea pentru fete si 30 pentru baieti – asta ca sa stiti la ce sa va asteptati.

3 comentarii:

  1. OMG e de kkt Loredana, ma dezamagesti... ma bucur ca ai scapat de deochi, pe la noi se zice ca esti deocheata si daca i-ai facut o impresie buna cuiva....o impresie puternica

    RăspundețiȘtergere
  2. poi si ce nu crezi ca-i asa :D? adica ce io nu fac impresie buna? is fata perfecta de prezentat parintilor drept nora :)))
    cat despre Loredana mi-e imi place si punct.

    RăspundețiȘtergere
  3. eneea zice: daca tu imi zici ce vrea sa zica tzuchi... loredana mi se pare una care canta ceea ce este la moda, nu vine cu nika nou, nu promoveaza ceva in ce crede...sare de la muzica suoara comunizta, la directia 5, la tiganeasca, la populara, la reggaeton...daca i-ar zice maine casa de discuri ca se vinde bine la noi metalu am vedea-o pe scena macheata ca aia de la kiss si muscand din liliac precum a facut ozzy :P. sa nu mai vorbim de extraordinaru stil vestimentar, poate doar gianina corondan o intrece :)))

    RăspundețiȘtergere