sâmbătă, 28 martie 2009

Revenge is so sweet!


Ador titlurile in engleza sau in orice alta limba straina. Mi se pare ca au o savoase aparte si cateodata exprima mult mai bine ceea ce simti sau ce vrei sa spui, decat limba materna. Si nu e deloc o fita, pur si simplu au un impact mai mare, sunt mult mai puternice si daca sunt bine alese cu siguranta vor avea trecere mai mare decat celelate titluri. Interviul pentru care ma hotarasem sa fiu a stupid bitch nu a mai avut loc, intrucat individul nu s-a putut prezenta. M-a sunat la mai bine de jumatate de ora dupa ce trebuia sa se prezinte pentru a-mi spune ca a avut cursuri si alte bolunzenii. De data asta cu o voce de miel dus la taiere imi cerea sa-l iert(!) Nah sic! cum se intorc lucrurile.
- Buna ziua trebuia sa ajung la interviu (era ora 16.35) si am in fata 2 cladiri, nu stiu in care dintre ele sa intru.
- Programarea dvs era la ora 16, nu acum!
- Stiu, imi raspunse cu o voce plangacioasa, dar am avut cursuri pana la ora 4 si din acest motiv nu am putut veni.
- Sunt sigura ca stiati dinainte ca urma sa aveti cursuri pana la aceasta ora, trebuia sa-mi spuneti ieri ca nu puteti ajunge in timp, si am fi ales o alta ora.
- Stiiiuuu, va rog sa ma iertati, pot veni acum sau putem reprograma?
- Nu! Imi pare rau, dar nu mai am timp pentru dvs, trebuia sa respectati programarea sau sa anuntati din timp. Va doresc o zi buna si succes in continuare!
De obicei sunt intelegatoare si accept astfel de chestii, poate uneori gresesc si astfel dau sanse unor persoane care se arata in final total nepotrivite sau dezinteresate,...de data asta n-am vrut sa mai accept reprogramarea interviului, nu doar pentru atitudinea avuta la telefon in ziua precedenta, dar mai ales pentru vocea spasita cu care acum ma suna pentru a-si cere iertare!!! You had your chance boy! ...vorba lui Andrei Gheorghe "Esti veriga slaba! La revedere, drum bun!"

2 comentarii:

  1. Ii multumesc Mariposei ca m-a ajutat cu finalul textului...expresia lui Andrei Gheorghe :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce naspa ca n-a mai venit tipul ala...puteai macar sa-l primesti si sa-l faci de cacao. cateodata cand aud cum se comporta unii cu recruiterii chiar ma gandesc daca astia au nevoie de job-ul respectiv

    RăspundețiȘtergere