vineri, 24 aprilie 2009

Marea impadurire :)


Nu m-am mai trezit de mult asa de dimineata. Cel mai recent astfel de eveniment s-a produs anul trecut in preajma Craciunului, cand plecam spre Bruxelles.

Am deschis fereastra sa simt aerul rece…mi-am facut deja un obicei ca in fiecare dimineata sa stau pret de cateva minute pe geam pentru a ma trezi. E altfel dimineata…ganduri improspatate, trairi mai intense si cred ca daca ne-am propune intr-un astfel de moment sa schimbam lumea am reusi intr-un fel sau altul!
Bag doua dansuri in fata oglinzii pe “Breakaway” pana se face cafeaua si arunc un ochi prin dulap sa vad ce pun in bagaj. Azi plec spre Baia Mare la marea impadurire. Intai trec peste o zi de munca, iar diseara intregim gasca. Tricouri, pantaloni, un hanorac…in fine haine de scandal pentru zilele ce vor urma. Si papuci! Pentru piciorul meu de elefant – port 36 :D - se pare ca nu au cizme…arza-le-ar norocul pe cei care au primit mai multa apa la radacini si au atins cote intre 38 si 43! Ne asteapta tricourile, sepcile si manusile din partea casei special antrenate pentru eveniment. Si atentionarea speciala data de organizatori la una din intalnirile cu cei din Baia Mare: fara muzica in padure!…ca deh daca se da semnalul de urs trebuie sa fim pe pozitie! Sa mai spuna cineva ca nu e o activitate care presupune riscuri :) ! oricum nu ma las io asa usor…vorba aia ati mai vazut drac mort! Si in plus mai trebuie sa-mi indeplinesc datoria fata de univers si sa aduc pe lume un minunat copil…candva! Deci nu scapa omenirea de o raluca sau un raluc in miniatura.
Si pentru cei care incep de azi activitatea mult spor si gropi cat mai multe!

PS. 1: Ia ce lucruri minunate ne asteapta: La ora 9.00 incepem lucrul efectiv. Pauza de masa la pranz. Inca o tura de lucru pana la orele 16.00-17.00. Iar duminica , lucrul se termina cu masa de pranz, care va consta in gratare facute la fata locului. Dupa masa, vom face o tura de offroad turistic in zona :))

PS.2: Sa aveti un weekend placut, linistit sau zbuciumat dar plin de soare...revin cu poze si povesti saptamana viitoare!

3 comentarii:

  1. Distractie placuta.
    SAVE THE FOREST.
    Ioi tu Ralucule..:)) daca nu lucram mergeam si eu :-<

    RăspundețiȘtergere
  2. Eneea: aspept si impresiile de dupa marea impadurire :), oricum felicitari pentru munca de voluntariat

    RăspundețiȘtergere
  3. helllooowww...eu sper ca ti-a placut...pacat ca nu ati mai ramas si voi cu noi pe akolo sa mai dam un pastrav la gratar si o plimbare pe margine de rau :D da nah...si asa a fost bine...sa ne vedem cu bine si data viitoa :*re

    RăspundețiȘtergere