joi, 16 aprilie 2009

Din seria Atlas de Mitocanie Urbana - "Mahalagiul de centru"!

Imi place la nebunie initiativa celor de la Radio Guerilla, si cred ca nu doar mie, de a scoate in evidenta tipare din peisajul urban.
Ei bine pe lista cred ca ar mai trebui trecut un alt specimen “Mahalagiul de centru” (Urlatus mahalagius) o combinatie intre stilul vestimentar al taranului de mall si limbajul badaranului de cinematograf. Este specimenul care atunci cand ii apare la linia orizontului o reprezentanta a sexului frumos incepe sa urle, sa scoata pe gura diferite onomatopee, interjectii si incercari de cuvinte in disperata tentativa de a atrage privirile acesteia. De altfel urlatul este sigura modalitate prin care stie sa se puna in evidenta. De obicei se deplaseaza sau "umbla" in turma, pentru ca singur nu se poate baga in seama si are sprijinul celorlalti ori de cate ori o singura si unica schimonoseala verbala nu da roade. Se intalneste la semafor, in fata magazinelor, in aglomeratie, ori de cate ori crezi ca tie nu ti se poate intampla nimic straniu el este acolo pentru a-ti strica bunadispozitie sau pentru a te face sa exclami: “Prostia nu are limite”! Spun asta pentru ca ieri am avut deosebita, fantastica, si preamiluita placere sau curatul ghinion de a vedea doua astfel de exemplare si era cat pe ce sa-mi migreze piticii de pe creier intr-o alta emisfera. Voua vi s-au intamplat chestii trestii de acestea?

3 comentarii:

  1. sincer....am vazut opusul...o tipca care culme se comporta exact pe dos....nu urla nu scotea onomatopee dar in skimb era extrem de penibila Sa iti zic cum era faza...toata lumea cunoaste in supermarketuri fete dragutze care fac promotii la diferite produse kestii din astea....asa era si tipa noastra...culmea asta nu era dragutza deloc :D dar in skimb avea o fustitza scuuuurtaa scurta nu am termeni de compataie...adica daca stau sa ma gandesc e mai scurta decat boxerii mei :)))....asa sa trecem mai departe ca ne abatem de la subiect....pitzipoanca ca asa o numesc arata o lene de nu se poate de adevarat....atuncea se pragatea sa isi instaleze boxa aia unde sa stea sa abordeze lumea (ma cam intind la detalii dar trebe sa zic) si avea o cutie cu niste materiale si fiind comoda din fire nu o ridica de jos si se apleca la 90 de grade cred ca si mai putzin...va dati seama pozitia in care sta? cam ca si la educatie fizica cand faci extensii si te apleci.....pune mainile ei fine cu o oja rosie de iti cadeau okii si o impinge prin superarket vreo 30m :)) va aduc aminte ca avea o fusta mai scurta decat boxerii mei.....mie sincer mi s-a facut greatza si m-am dus sa imi cumpar o apa plata....muuuuuuuuuuuuuulta lume se uita dupa ea si radeau de se pishau pe ei.......si mai spui ca sunt mahalagii de centru ?!?!? uite ca ma gasit corespondentul feminin ;) crava

    RăspundețiȘtergere
  2. ...deci am dreptate Crava se intalnesc in aglomeratie astfel de specimene si iti strica bunadispozitie, ca in cazul tau! poate domnisoara respectiva ar fi avut totusi o scuza...i s-a impus sa se imbrace :) auzi dar pana me inteleg ca era vedere la posterior, de obicei astfel de privelisti normal ca atrag priviri si comentarii de tot felul...dar de ce ti se facu greatza?? ce vazusi matale atat de groznic :D

    RăspundețiȘtergere
  3. era mai ceva decat tipa de la drept de fitzoasa....nu am scris tot ca apoi a inceput sa mance chips si io cazut jos dar lenea nu trece asa de usor si l-a tras cu picioru pana sub standul ei =)) betoana tipa....cred ca a sta vreo 2 ore akolo jos fara sa fac nimic....si apropo gretzoasa a fos privelistea in ansambu.....si ceva celulita :P Crava

    RăspundețiȘtergere