miercuri, 15 aprilie 2009

Momente kodak :)

“Obiectiv la angajare: Urmaresc salariile cat mai mici, spagile si imi place sa practic avocatura, ma imbrac frumos ca sa arat a avocat. Drept beneficii vreau un caine cu care sa vorbesc.
- Iar peste 5 ani unde va vedeti?
- Pai eu nu vad in viitor, numai vrajitoarele vad”


Am primit azi, spre sfarsitul unei zile obositoare de munca un CV pe eternul Ejobs, care mi-a solicitat intens muschii fetei. Am ras de am crezut ca o sa raman cu gura blocata pana la urechi. Va invit sa savurati si voi o bascalie, in prag de seara. Povestea emotionanta a unei tinere gravide, care a facut dreptul pe banii sotului ce a dat o “spaga” la Barou, a lucrat la coaforul mamei unde avea drept responsabilitate stergerea prafului, iar educatia si-a desavarsit-o printr-un curs cu un anume tip care i-a aratat “cum se face dragostea la femei”!
Tin minte ca anul trecut am primit un alt CV de acest gen, tot prin intermediul unui site de recrutare online, doar ca era o altfel de modalitate de promovare a bomboanelor M&M. Daca il gasesc, vi-l atasez sau daca ati intalnit si voi astfel de CV-uri, de prezentari, va astept la povesti.

PS: Si apropo de faze haioase. Am fost cu Buba sa probam "neste" haine si mi-am ales eu o frumusete de pantaloni rosii ca sangele Albei ca Zapada. I-am tras meticulos pe mine si cand am dat cu ochii de oglinda m-am cracanat de ras - Motanul Incaltat era fix pix pe langa mine. Iar Bubei i-au ajung lacrimile instant pana la genunchi atunci cand m-a vazut. Nu mai spun ca tot magazinul a rasunat de hohotele noastre pret de vreo 5 minute. Asta da moment kodak :)

2 comentarii:

  1. Eneea: te-ai facut de ras in magazin...din nou :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ene nu m-am facut de ras...se spune ca am binedispus lumea din jur :D si important e ca io m0am simti bine, altceva nu mai conteaza...!

    RăspundețiȘtergere