sâmbătă, 16 mai 2009

You want girl fight?? U have it!




Daca se scrie in ziar despre noi, macar sa stiti de ce!

10-15 minute pana la concertul Vita de vie. Lume voioasa si nerabdatoare in fata, stanga dreapta...mai putin in spate. Simt o durere la piciorul stang, de-mi vine sa urlu - am o rana de cand am fost, cu pantofii noi, la festivitatea blondei de la Drept :). Ma intorc spre tipa ce m-a calcat sa-i explic ce si cum. Ma izbeste cu replica:
- E ziua mea fac ce vreau!
- Ok e ziua ta, La multi ani, dar nu e nevoie sa calci oamenii.
- Nu ma intere!!...dupa care incepe sa se impinga intentionat in grupul nostru, in special in mine. Incerc iar cu vorba buna si-mi spune ca e masa lor si noi am venit acolo! - Helau e un concert in club...eram in fata langa scena, unde e toata lumea, eu ce sa fac daca si masa lor era prin apropiere???
- Da ce ati rezervat si oxigenul din jur???!!! ma rastesc la ea!
Intervine si buba:
- Ce ai platit biletul mai mult ca mine de te agiti atata!!?

Timp de vreo 5 minute au tot fost schimburi de replici, unele nici nu le-am auzit ca era galagie in club. Ma manca palma asa de tare - prietenii stiu povestea cu fosta colega de apartament. Acum incercam sa ma calmez, imi spuneam ca am venit sa ma simt bine si nu sa ma cert. Dar dormucelor nu le-a fost bine si s-au tot impins in noi, io in ele si tot asa...incat incepusem sa-mi fac tot felul de planuri in minte cum sa-i aplic mai bine o "corectie" ca sa simta. Intre timp insa buba nu a mai suportat situatia si si-a varat mainile in parul sarbatoritei. Ia de-aci cadou de ziua ta! Eram cu spatele si n-am prins faza memorabila. NU intelegeam de ce toata lumea era atintita cu ochii spre grupul nostru. M-am intors si m-am bagat intre ele. Pe buba o tinea un tip si pe sarbatorita o prietena, care imi striga ca de suntem destepte ne luam taplashitza. I-am bagat o kizda della madre ca n-am mai putut - oricum in final s-au evaporat ele in timpul concertului. Au venit cei de la bar, tipa cu biletele - uimiti toti ca e bataie intre fete :))...dupa ceva timp s-au linistit apele.
- Ioiiii daca mi-o spart ochelarii, io o astept pe asta afara sa vezi ce-i dau!!! striga buba mea karatista :))...i-am ridicat ochelarii de pe jos, de printre sticle, erau intregi!
Dupa toata faza m-a izbit un ras, de am crezut ca o sa raman cu gura pana la urechi in vecii vecilor...asta pentru ca nu ne asteptam la o astfel de reactie. Buba rulzzz! Buba ne-a uimit pe toate! Mi-am simtit lacrimile pana in gura si mi-o dat o tipa un servetel! Go go buba!

In rest concertul a fost fain, e incredibil cata energie emana pe scena Despot si cum incearca sa-si educe publicul. Mi-a placut reactia lui la adresa unora care se agitau prea tare prin multime:
- Hopa fratilor ce faceti, ce-i asta? Voi vedeti la TV ca asa se face la concertele rock si faceti si voi! Am inteles ca sunteti la un concert rock, dar hai sa avem un pic grija si de cei din jurul nostru si sa-i respectam nu sa-i calcam in picioare!
Am dansat, ne-am eliberat, ne-am simtit bine si ca bonus am ramas si fara 3 degete la piciorul drept - m-o calcat in repetate randuri un tip, dar asta si-o cerut scuze de fiecare data.

P.S: In deschidere la VDV au cantat cei de la Propaganda de la care am retinut piesa cover - transformata de la 3SE Vorbe: "Sticle, sticle goale pe covor/Sticle goale de alcool/In dimineatile tarzii.....hai buna dimineata si voua :))

2 comentarii: