marți, 12 mai 2009

Bungee jumping, Vank si o bere!

Cel mai usor iti dai seama ca vine vara odata cu inceperea festivitatilor de absolvire si a festivalurilor.
Luna mai probabil e cea mai aglomerata din acest punct de vedere. Numai eu am colindat pe la Drept, ISE si USAMV in weekend pentru a-mi felicita prietenii cu ocazia absolvirii. Si-apoi am indesat terasele. D-apoi toti ceilalti!
Incep festivalurile! Parca a trecut o vesnicie de cand n-am mai baut o bere pe platoul salii sporturilor. Mi-era dor de mirosul de mici si de kurtos si de concertele in aer liber, la ingramadeala cu sute de alti oameni.

Weekendul ce vine (15-17 mai) o fac bungee jumping si o sa ascult Vank la Sala Sporturilor, cu ocazia Napoca Music Event.

Vine si muzica la Delahoya intre 22-24 mai in parcarea din Polus Center.

Pentru amatorii de filme, consursuri, teatru si alte activitati la pret redus este Campus Fest. Ce-mi aduc eu aminte din acest festival? De all nightere! In timpul facultatii, la una dintre editii, ne-am dus la filmele de groaza din program. Ne-am asezat vreo 7 persoane in randurile din fata de la Cinema Victoria si ne-am speriat asa de tare atunci ca am inceput sa radem de groaza si am tinut-o asa pana la final ca sa nu ne dam de gol :)). Plus ne-am tinut de maini...de zici ca eram un lant de slabiciuni! Editia de anul acesta va fi intre 25 - 31 mai cu de toate: filme, teatru, traininguri, muzica si petreceri in Hasdeu.

Si nu trebuie sa uitam de unul dintre cele mai importante festivaluri TIFF-ul. Anul acesta filmele vor rula intre 29 mai si 7 iunie. Pentru cei care mai vor sa devina voluntari ai festivalului ar trebui sa se grabeasca - am inteles ca sunt foarte multi doritori.

Ce mi-a atras mie atentia:
12 mai - concert "Vama" in My Way de la 22:30
14 mai - concert Puya in Irish Pub de la ora 20:00
- concert Vita de Vie in Janis de la 22:30
14/15 mai - Primavara cartilor
16 mai - concert Luna Amara la casa Tranzit de la ora 20:00 - lansare de album

6 comentarii:

  1. Bere, mici, muzica pe placul meu si multe fete frumoase...pare ceva a ce as vrea sa merg si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Comi ti-am zis ca te asteptam, nu? e loc pentru toti :)) dar in acel weekend o sa faci pe ghidul...ase ca lasam pe urmatorul festival - dau o bere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi faci pofta de cluj cu atatea bunatati. :)) N-am cum ajunge la toate, dar la un bungee, la o bere(sau mai multe) si un zdringhi zdringhi vin si eo :))

    RăspundețiȘtergere
  4. NU stiu cum e vremea pe la Cluj dar la Brasov PLOUA de rupe...sper sa fie frumos in weekend altfel stau doar in casa >:P si sa vezi atunci oftica pe mine :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Adishor mama te asteptam atunci la Cluj la o destrabalare mica :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Comi a fost cam rece pe la noi azi, dar nu a plouat! sper ca weekendul sa fie primitor de primitor ca doar vrem sa-l petrecem in aer liber :)

    RăspundețiȘtergere