duminică, 10 mai 2009

Weekendul ar trebui sa fie de 3 zile!

O saptamana de dor de Felix si 1 Mai: de apa, soare, muzica si relaxare. Dor de mirosul de gofri, de porumbul fiert si de kilogramele de inghetata pe care le-am mancat acolo. Dor de mancarea facuta de mami a lu' Blue, de somnul ce-l luam dupa o zi de balaceala, de Blue Monday si de seara cand ne-a dat afara din hotel ca eram prea galagiosi in 11 :D. Weekendul ar trebui sa aiba 3 zile sau vorba lu' Comi 3,5 zile si sa nu existe dimineata de luni - asa ne-am putea relaxa complet dupa cateva zile de munca intensa. Asa am avea posibilitatea sa plecam mai des din oras fara sa fim presati de timp: e duminica seara, trebuie sa ne intoarcem maine se merge la munca!!! In cazul nostru, probabil daca vacanta ar fi fost mai lunga urma sa ne transformam toti in amfibieni, sa ne creasca membrana intre degete si sa avem inotatoare la cat timp am petrecut in apa si sub apa.

P.S.1: Lume multa la Felix si de toate felurile. Am ramas indelung cu privirea atintita la un tip ce avea pierce in ambele sfarcuri si in buric. Lui Blue i s-a parut ca seamana cu Keanu Reeves...daca e asa sper ca macar Keanu sa nu ma dezamageasca la capitolul asta. Cum ar zice buba arata HORROR :D. Plus inca o faza nostima o doamna bine avea "neste" tzatze imense de-i pluteau lejer deasupra apei...noroc pe ea, in caz de naufragiu NO PROBLEM sigur n-o sa se inece.

P.S.2: La intoarcere spre Cluj, din Gilau pana in capat la Floresti s-a mers bara la bara si normal ca am avut mai mult timp la dispozitie sa ochim tot ce se intampla prin jur. In curtea unuia era o cruce cu Mantuitorul ce nu ni se parea prea la locul ei. O "camarada" - nu dam nume - nu s-a putut abtine sa comenteze: "E prea sexy poza asta, nu vi se pare asa??!!!"

4 comentarii: