joi, 11 iunie 2009

Tu iti "umfli" informatiile din CV?

Dupa o zi destul de grea de training am inceput sa dau si telefoane pentru a stabili interviuri. Printre acestea m-a surprins conversatia cu o domnuca ce si-o depus CV-ul la jobul nostru...rezulta ca stie limba italiana destul de bine, doar ca adevarul era altul!

- Buna ziua va sun in legatura cu CV-ul pe care vi l-ati depus pentru jobul oferit de societatea noastra.
- Da spuneti!
- Oferta noastra este pentru limba italiana. Am observat din CV ca stiti aceasta limba la nivel mediu si...
- Eu nu vorbesc limba italiana! Nu cunosc limba italiana!
- In CV ati scris cu totul altceva!
- ......
- Atunci de ce v-ati depus CV-ul la un job care cere limba italiana si mai ales de ce ati trecut in CV ca stiti aceasta limba, cand de fapt adevarul este altul?
- Hmm buna intrebare!
- Niste sugestii...atunci cand mai aplicati la un job uitati-va bine la cerinte, sa fiti sigura ca indepliniti macar unul dintre criteriile de baza si cand va faceti CV-ul macar din respect pentru angajator scrieti lucruri reale...altfel nu are rost sa irositi nici timpul dvs nici cel al unui recruiter.
- Bine! La revedere!

Ma intreb cati isi exagereaza informatiile din CV sau mai mult isi trec lucruri mai putin reale doar pentru a da bine la o anumita oferta de munca, pentru a fi chemat la interviu? Dar fata in fata cu angajatorul ce fac?? Cum isi sustin cunostintele din CV...se descurca cum pot!!??

4 comentarii:

  1. sincer raco...daca voi nu v-ati prins de minciunile din cv ul meu si am trecut chiar si de interviu inseamna ca pot sa mai incerc si in alta parte >:)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sese america si palistrachina n-ai intrat pe mana mea ca vedeai tu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eneea: referitor la minciunile din cv...cam toata lumea exagereaza anumite chestii, de exemplu daca te pricepi la italianja vorbit, dar esti cam pasta la scris, n-o sa treci incepator la scris ci o sa bagi un nivel mediu :)
    dar totusi sa inventezi ca esti nivel mediu la o limba si sa n-ai habar...e putin cam mult, dar cred ca ai destule exemple dintr-astea :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Am am am...sunt persoane care scriu avansat si cand ii intreb ceva in italiana imi explica faptul ca ei inteleg, dar e mai greu cu exprimarea!!! perfect atunci trece-ti incepator, nu avansat!...ca asa si io stiu spaniola la nivel avansat, si ma si exprim binisor daca ma chinui un pic :D

    RăspundețiȘtergere