miercuri, 10 iunie 2009

La mancat de cirese furate!



Ora 23.30...incerc sa ma refac dupa o zi plina de activitate in aer liber, incheiata cu un meci de fotbal pana pe la 22. Primesc o invitatie placuta:
- Hai la mancat de cirese!
- Cand, cum? unde ati gasit cirese la ora asta???
- In copac!
- Bine dar n-aveti ciresi in gradina..
- Bine...in gradina noastra nu, dar in gradina altora sunt si inca multe!
Adevarul este ca inca de cand ne pregateam de iarba verde, ne facusera cu ochiul niste cirese din gradina restaurantului Shanghai de pe Turzii. Asa rosioare, carnoase...aratau delicios...numa bune de testat papilele gustative si prilej de festin pentru stomac! Ca doar n-aveau cum sa fie rele...vorba aia tot ce-i furat (a se citi fructe) e mai bun :)
Nu am putut fura decat cu privirea la momentul respectiv, pentru ca era in plina zi, nu ne puteam cocota pe gard si in plus misunau vecinii pe la porti. Io bagasem fara jena niste visine in gushuta, dintr-un copac vecin, pana si-a scos capul din casa o lele si a trebuit sa ma retrag strategic :D
Si intorsi de la iarba verde, in timp ce io imi vedeam de treburi pe acasa...altii actionau de zor in gradina restaurantului. Rezultatul juma de copac dat gata, un lighean (stiti ce inseamna nu?!) plin de cirese si bineinteles satisfactie deplina. Am papat si io pe nerasuflate cirese in acea seara, de mi-am facut plinul pentru toata saptamana. Le multumesc pe aceasta cale pentru initiativa si daca mai duc la indeplinire astfel de fapte marete sa nu ezite a ma chema, mai ales ca am si eu antecedente...imi aduc aminte, ca am "cules" din aceeasi gradina, gutui, in prag de toamna,ori de cate ori am avut ocazia, cat timp am locuit pe o straduta aproape de calea Turzii. Erau nemaipomenite pentru compot! Numai cand ma gandesc acum mi se face gura apa :D

PS: Sper sa nu citeasca vreun cunoscut al restaurantului...nu de alta dar or sa dea angajatii iama in cirese si alte minunatii, doar de ciuda sa nu le lase altor pasari de noapte :))
PS 2: Am iesit aseara cu feciorul lu' Prodaniuc la o berica...mi-o spus ca de pun numele lui pe blog o sa am mult mai multe vizite! amu de nu se va implini profetia o sa vada el cat are de tras :D
PS 3: Sese m-o informat ca weekendul acesta - duminica - e sarbatoarea cireselor pe langa Beclean...deci se mananca pe saturate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu