duminică, 14 iunie 2009

Am vazut si romani fericiti!

Azi am fost foarte matinala, nu neaparat din proprie initiativa, ci pentru ca m-o trezit veselia vecinilor…mai exact orchestra ce canta de zor “Mandra floare trandafir, In viata esti musafir, Unde mergi unde petreci mai, Tot acasa te intorci...Poti sa ai lumea la picioare, Bani cu furca sa-i intorci, Dar cand te cheama pamantul, Tot acasa te intorci”, melodie ce parca era pe repeat ca mult dupa ce m-am trezit tot piesa asta m-a acompaniat pe drumurile prin casa si “La multi ani”. Era nunta la vecinii usa in usa cu mine, oameni fericiti, radeau, dansau…in dansul lor mai nimereau ba in usa mea ba in usa liftului.

Sezonul nuntilor e ca si cel al festivitatilor de absolvire si al banchetelor iti spun ca e vara frate! In weekenduri cele mai dese si vesele “triluri” vor fi de la orchestrele de la nunti, clopotele bisericilor si claxoanele masinilor. Singurul inconvenient al nuntilor facute in Cluj e ca se tin ziua – undeva de la ora 2 pana pe la 24 in cel mai bun caz si parca nu au farmecul petrecerilor facute seara. Mie mi-e dor de nuntile din Radauti unde stai si petreci toata noaptea si de cele de la bunici care sunt facute mai mult in aer liber – toata distractia e fie la caminul cultural, fie in curtea mirilor si ai tot timpul la dispozitie sa te desfasori pana dimineata si a doua zi de la capat.

Asta imi aduce aminte ca anul asta, pana acum am vreo 4 nunti la care trebuie sa merg – fiecare in alta localitate, 2 in august, una in septembrie de ziua lu’ Buba si alta in octombrie, putin inainte de ziua mea. Plus, deja, alte doua anul viitor prin iulie si august – invitatia am primit-o cu mai bine de 1 an inainte de nunta…ca sa fie siguri ca ma prezint si nu-s plecata prin vreo strainezia!
Astea fiind spuse…e de pus deoparte banutzi pentru a plati distractiile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu