miercuri, 30 septembrie 2009

Colega de grupa cu Moni Columbeanu!

Recunosc...am somat! am lasat blogul deoparte de vreo 2 luni si ceva din motive evidente - vara, concediu, lipsa de timp, de inspiratie etc - dar pentru ca exista persoane care mi-au spus ca articolasele mele sunt cafeaua lor de dimineata si ca vor sa stie ce peripetii am mai avut pe la interviuri si nu numai am decis sa trec din nou la povestit :). Asa ca enjoy!

Intai de toate vara asta am facut un pic de toate. N-am ratat Peninsula si nebunia de la Prodigy. E incredibil cata energie degaja un concert al domnucilor astora. Am dat o fuga si pe la Sighisoara, dar impresia a fost una nu prea placuta...cred ca pe an ce trece festivalul devine tot mai comercial. Am cautat ceva suveniruri cu aer medieval, dar n-am gasit decat cercei si mi-am tras cu Buba un tatuaj extraordinar care sa ne aduca aminte de ziua aceea.

Primele 2 saptamani de concediu le-am petrecut pe la Bucuresti, Brasov si pe acasa...si am reusit sa ma tin de cuvant si sa ajung si pe la Cristoff si Comi. M-am specializat in furat miri pe la mijlocul lui august... si am incheiat luna cu o saptamana de relaxare in Croatia. Mare, soare, plimbari, plaja, mancare si Karlovacko la greu! Al naibii de sarata Adriatica vietii, dar macar am invatat sa inot :D Dintre fazele haioase mi-aduc aminte tipetele Liviei cand ne-am dat cu skyjet-ul...ii era frica sa nu ne pierdem printre valuri si sa ne ducem la zeci de metri sub apa (se pare ca-s o mica vitezomana). Plus am avut ocazia sa vad cel mai tare cuplu in viata la un barulet pe malul marii, la o serata live...doi mosnegei peste masura de ametiti (din spate pareau 2 barbati - ea era mult mai implinita decat el) au dansat pana la epuizare...ea era fix pix pe langa Beyonce sau Shakira la miscarile lascive pe care le executa in poala partenerului. Am ras in seara aceea cat pentru tot 2009!

In rest interviuri, traininguri, iesiri pe unde se poate. Astept sa-si faca Buba sambata tatuajul, astept sa vina porcul in Cluj sa punem de-un chef ca dupa atata America i-o fi dor de o bauta romaneasca...plus mi-o promis ca-mi aduce bomboane de peste ocean...america si palistrachina de nu se tine de cuvant il taxez :D Peste vreo 14 zile particip din partea firmei la un targ de cariere la Casa de Cultura a Studentilor...peste vreo 17 ne bagam la un team building cu colegii de la munca si peste vreo 19 mai adaug un an de experinta la varsta mea minunata...dar despre toate astea la timpul lor!

PS: Si pentru ca va era dor...ca sa vedeti cat de palpitanta e viata mea zi de zi si activitatea pe care o desfasor...azi una dintre tipele de la interviu mi-a marturisit ca a fost colega de grupa cu Moni a lu Columbeanu! Era sa plang de atata emotie ce mi-o brazdat trupul in acel moment! Auziti ca nu e asa cum scrie pe la ziare: Moni invata cel mai mult, era cea mai buna, facea lucrarile cele mai ok...dar lua notele cele mai mici...profesorii bata-i vina puneau presiune pe sarmana fotomodeala! Deci nu mai fiti rautaciosi si dati crezare bolunzeniilor de prin ziare Moni a noastra este cea mai cea in toate cele! Hai caramba!

3 comentarii:

  1. eneea: chiar nu-mi pasa de moni columbeanu si nu inteleg ce se face atata valva dupa fufa asta..e o tipa care arata bine si s-a casatorit cu un bosorog bogat, normal ca "din dragoste" si atat, n-a scris o carte, n-a aparut in nici un film...nici nu stiu daca macar a apartu goala in vreo revista (doar in lenjerie nu se pune)... deci de ce sa stiu eu de viatza ei personala? de soferul ei ...traim in romanai si asta ne ocupa tot timpul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. comentariu:


    http://www.youtube.com/watch?v=4tsjQdqeBGk

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe, tare mai fato. imi place de tine cum scrii, eh, fii in continuare tot asha spontana shi zahaita(precum cel ce pune acest comment. C ya next post.
    P.S. my blog: http://smircea.blogspot.com hope to see you there too

    RăspundețiȘtergere