duminică, 5 iulie 2009

Povesti de autobuz

In mod normal nu prea ma intereseaza ce palavragesc diverse personaje pe autobuz, intrucat ori trag un ochi in cartea pe care o citesc, ori ascult muzica ori vorbesc la telefon, dar cateodata povestile sau remarcile unora te capteaza vrand nevrand.

* Zilele trecute o tipa povestea de zor unei prietene despre organizarea nuntii si ca soacra o sfatuia sa faca cel mai “naspa”/ieftin meniu ca nu trebuie sa cheltuiasca foarte mult pe organizare ca daca nu-si scot banii la final ii bai! Am si io vreo 3-4 nunti anul acesta...sper sa nu intru sub incidenta povestii de mai sus :)

* Tin minte o intamplare de acum cateva saptamani care m-a distrat copios. O batranica facea ochi mari la unghiile unei tipe...care adevarul este ca erau enorme si chiar incepuse sa le atinga curioasa fiind:
- Nu sunt unghiile mele! Le-am pus ca am fost la nunta.
...bunicuta era muta de uimire, privea unghiile, apoi isi ridica privirea spre tipa, apoi le atingea, apoi isi rotea ochii in jur.
- Le dau jos saptamana aceasta. Am vrut doar sa am unghii frumoase pentru nunta ca am cununat mirii.
...dupa alte cateva minute de pauza, in care toti din jur chicoteau si-a dat drumul si babuta
- Vine sfarsitul lumii gata! Unde s-a mai pomenit una ca asta??!! Mai demult nu existau lucruri de astea. Auzi sa ai unghii, dar de fapt nu-s unghiile tale. Poi nu-i scris in Biblie ca nu e voie?? E scris ca daca tot apar tot felul de semne vine sfarsitul...asta e unul dintre ele!!! acuma si cifra necuratului vor sa ne-o puna pe buletine! E sfarsitul, e sfarsitul...dupa care o inceput sa spuna din Biblie tot felul de paragrafe.

* Tot apropo de povestile batranelelor, lasand deoparte susotelile ori de cate ori nu li se ofera loc pe scaun, buba mi-a povestit doua faze savuroase. Doua doamne in troleu ce vroiau sa se faca frumoase:
- Auzi tu hai sa ne facem frumoase pe cand ajungem acasa, ca tare cald ii in autobuz
- Da n-am cu ce sa ma sterg
- Am io servetele de astea cu aroma de trandafir ca sa mirosim frumos.
…..dupa care au inceput sa se stearga peste tot cu servetelele parfumate, sub privirile celor din autobuz J

* Alta data negasind loc pe scaune doua batranele au inceput sa comenteze despre vestimentatia unui tip ce statea pe scaunele din fata lor (in pantaloni scurti si tricou fara maneci):
- Ai vazut? Doamne cum se mai imbraca tineretul din ziua de azi
- Pe vremea noastra barbatii nu umblau cu picioarele dezgolite, d-apoi cu bratele, ca doar e rusine, da acuma tinerii nu mai stiu de rusine.
…..saracele, probabil erau din cretacic si nu s-au obisnuit cu secolul 21.

Ma gandesc ca peste vreo 40 de ani, de-o fi s-ajung, voi fi si eu de varsta lor…sper sa nu ma gadile strechia sa fac si eo comentarii de astea…poate pana atunci nu va mai trebui sa mergem cu mijloacele de transport in comun ci fiecare va avea o capsula a lui cu care se va deplasa spre diferite destinatii…asa n-o sa incomodez cu batranetea mea pe nimeni :))

Un comentariu:

  1. stiu si io p cineva care asculat cu atntie ce zice lumea da nu din autobuz ca nu circula ci de pe strada ;)) grig

    RăspundețiȘtergere