joi, 21 mai 2009

E foame de carti!

De cand s-au inventat ofertele ziar + carte sau dvd nu mai gasesti dimineata nici o publicatie de acest tip. Se topesc.

Inca nu m-am trezit atat de devreme incat sa vad nebunia - goana dupa carte, dar imi si imaginez o coada ca la painea pe vatra, sau ca la farmacii la inceput de luna cand se dau medicamente compensate :D. Hop tzop trag grijalul vanzatorii, hop tzop sare lumea cu banutii pentru carti. E o adevarata nebunie, mai ales daca ai colectia pana in acel moment...si n-ai reusit dintr-o nesansa urata sa achizitionezi numarul din acea zi.

Si mi-am propus sa iau si eu doua exemplare pe care mi le doream de mult in biblioteca si care apar la Adevarul: Idiotul si Mandrie si Prejudecata! Azi spre exemplu am reusit sa gasesc si volumul 2 din Idiotul, frumos copertat si impachetat. Si m-a oprit o domnuca in statie, m-a prins de mana, si cu o privire un pic disperata m-a intrebat cum am reusit sa iau cartea si de la care chiosc anume, pentru ca ea umblase pe la toate de prin centru fara succes. Ehhh magie...vorba lu' Sese!

Plus cand am coborat in Manastur in statie, un pusti - sa fi avut vreo 5/6 ani, m-a vazut cu cartea in mana si i s-a adresat tatalui: "Tati uite cartea, cartea din colectia Adevarul! Noi o avem toata pana acum, nu? Mami a luat numarul de azi?" Bebelul ala poate nici nu stia bine literele din alfabet, dar stia ca exista o colectie de carti lansata de Adevarul, carti pe care parintii lui le cumpara in fiecare saptamana! Asta da campanie reusita! Sper ca macar atunci cand va creste...sa-si aminteasca sa mai si citeasca din cartile de pe raftul parintilor!

3 comentarii:

  1. eneea: cristinica mea a cumparat toate cartile de la jurnalul national si o mareparte din cele de la adevarul, faza naspa e ca le-am luat si le-am pus frumos pe raft....pe multe nici macar nu le-am rasfoit si nici nu stiu cand o sa avem timp sa le citim :). oricum e super faina ideea sa dai carti impreuna cu ziarul, iar pretul e acceptabil

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte urat din partea ta sa folosesti un citat fara consimtamantul autorului in cauza ...rusinica

    RăspundețiȘtergere
  3. ehhh sesica drag, mai grav era daca nu spuneam numele tau magic!!! las cand o sa fii o legenda o sa ma pot lauda ca te-am cunoscut si peste sute de ani cand vei fi mentionat in cartile de romana si istorie, elevii o sa-ti puna vorbele cu talc intre ghilimele!!! :)))

    RăspundețiȘtergere